امام خامنه ای «مدظله العالی»اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد .
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 100
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 376
:: بازدید ماه : 8065
:: بازدید سال : 20754
:: بازدید کلی : 297892
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 25 خرداد 1398

به قلم ـ عباس کرم الهی

در ابتدا باید یک قدردانی از صدا و سیما داشته باشم که برای اولین بار بیانات مقتدرانه ، عزت مندانه و غرورآفرین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» در دیدار با یک مهمان خارجی به نام «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن را برای عموم پخش کرد ، تا دولت ها و ملت ها بدانند حرف و عمل حضرت آقا یکی است .

مقام معظم رهبری با این پاسخ قاطع در درجه اول راه هرگونه عملیات فریب کارانه ی رئیس جمهور آمریکا را بست ، هم لرزه بر اندام  بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیست انداخت ، هم مانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه که به خود جرأت گستاخی به ایران را داده بود سرجایش نشاند و هم باعث شد که دیگر جای هیچگونه  سوءاستفاده  و برداشت های ناصواب  از این دیدار  برای تحریف کنندگان  داخلی و خارجی باقی نماند .

همانگونه که ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی از لحظاتی بعد از پاسخ کوبنده ی حضرت آقا به فرستاده ی رئیس جهور آمریکا که هدف اصلی سفرش همین آوردن پیام ترامپ بود تا کنون در رسانه های تصویری و فضای مجازی می بینند و یا از طریق رسانه های شنیداری و متنی می شنوند و مطالعه می کنند که این پاسخ چه بازتاب هایی در رسانه های دیدار غرب و کشورهای خاور میانه داشته و دارد .

پاسخ مقتدرانه ی امام خامنه ای«مدظله العالی» قابل پذیرش برای هر کسی است حتی اروپا هم حرفی در مقابل منطق ایران ندارد، چون حضرت آقا از پیش «تله ی آمریکا» را می دانست و به صراحت بارها تذکر داده بود ، در این دیدار به «آبه شینزو» به عنوان میانجی فهماند حرف های ترامپ هیچگونه منطقی ندارد .

حضرت آقا به تمام جهانیان فهماند که  ترامپ تلاش می کند تا بیان کند که فشارهای سیاسی و اقتصادی او به نتیجه رسیده است تا انتخابات 2020 را برنده باشد. بازی ترامپ به دلیل مشخص شدن دیپلماسی  گذشته ی او بسیار ساده است و ایران در بازی ترامپ دست پیش دارد. آمریکا به خیال خود تصور می کرد که ایران را می تواند در یک موضع ضعف روانی قرار دهد. «هایکو ماس» را فرستادند که بگویند روی اروپا حساب نکنید و  «آبه شینزو» را واسطه کردند تا بگویند این همان ژاپنی است که زمانی با ما می جنگید. و الان غلام حلقه به گوش ماست .

حضرت آقا وقتی که می فرماید ؛ « جمهوری اسلامی هر وقت به آن اقتداری برسد که فشار و هوچی‌گری آمریکا رویش تأثیری نگذارد، می‌تواند با آمریکا مذاکره کند. امروز چنین چیزی نیست. بنابراین امام مذاکره با آمریکا را ممنوع کرد و من هم ممنوع می‌کنم.» پی به رذالت و پستی رئیس جمهور آمریکا برده است و می داند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

الان زمانی است که همه همچون پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج)  به عنوان سربازان ولایت گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم و با استقامت در مقابل این جنگ های روانی و اقتصادی همچون  رهبرمان مقتدرانه در مقابل این سختی ها بایستیم تا از این گذر به سلامت عبور کنیم و علاوه بر آن بستر را برای محقق شدن بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی برداریم . ان شاءالله



:: برچسب‌ها: "امام خامنه ای"اقتتدار "ایران را" به جهانیان"نشان داد" ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.